campanii email marketing

In mediul online, fiecare afisare este importanta, caci numai astfel te poti face vazut. Campaniile de email marketing vin in completarea afisariilor pe web pentru a intarii performanta acestora si prin intermediul emailului.

De regula, aceste campanii au la baza un newsletter. Acesta este instrumentul de comunicare prin email folosit cu precadere. Newsletterul este, de fapt, o pagina web integrata intr-un email transmis de catre o platforma autorizata in acelasi timp la mai multi clienti sau potentiali clienti ai produsului sau serviciului dumneavoastra.

Campaiile de marketing prin email pot fi diverse, in functie de obiectivele setate. Mai jos, puteti regasi cateva dintre cele mai practicate campanii de marketing prin email.

Newsletter-ul Corporate este deseori folosit in campaniile Business to Business si are ca obiectiv principal promovarea serviciilor companiei partenerilor de afaceri actuali sau potentiali. Un element foarte important in atingerea unei pozitii de top in mintea clientilor, este intarirea continua a imaginii brand-ului si a serviciilor oferite.

Unul dintre avantajele cele mai de pret pe care o companie le poate avea, este loialitatea consumatorilor. La fel ca noi toti, pentru ca un client sa dezvolte o afinitate pentru o anumite marca, acestuia ii trebuieĀ  un motiv. Acest motiv, apare in mintea cumparatorului, atunci cand un anumit brand ii ofera ceva in plus fata de concurenta. Una dintre campaniile cele mai folosite in motivarea si fidelizarea consumatorilor este acordarea de reduceri sau vochere cadou pentru achizitonarea unui urmator articol.

Atunci cand ne gandim la clientii finali, ne gandim in primul rand la nevoiele acestora si la elementul de diferentire pe care il putem acorda pentru a ajuta conusmatorul in finalizarea procesului decizional. Pentru a accelera finalizarea achizitiei, una dintre campaniile cele mai practicate este aceea de a acorda cumparatorilor o motivatie in procesul de decizie, spre exemplu un discount suplimentar pentru cei care au avut intentia de a achizitiona un produs.

Un alt aspect foarte important in motivarea clientilor si in pastrarea interesului acestora activ il reprezinta informarea acestora despre ultimele noutati aparute in portofoliul companiei. Astfel, sansa de a satisface nevoile consumatorului cresc o data cu sporirea bagajului de cunostinte pe care cumparatorii il acumuleaza pentru o anumita marca.

+ Corporate

Newsletter-ul Corporate este deseori folosit in campaniile Business to Business si are ca obiectiv principal promovarea serviciilor companiei partenerilor de afaceri actuali sau potentiali. Un element foarte important in atingerea unei pozitii de top in mintea clientilor, este intarirea continua a imaginii brand-ului si a serviciilor oferite.

+ Fidelizare a consumatorilor

Unul dintre avantajele cele mai de pret pe care o companie le poate avea, este loialitatea consumatorilor. La fel ca noi toti, pentru ca un client sa dezvolte o afinitate pentru o anumite marca, acestuia ii trebuieĀ  un motiv. Acest motiv, apare in mintea cumparatorului, atunci cand un anumit brand ii ofera ceva in plus fata de concurenta. Una dintre campaniile cele mai folosite in motivarea si fidelizarea consumatorilor este acordarea de reduceri sau vochere cadou pentru achizitonarea unui urmator articol.

+ Finalizare a Comenzilor

Atunci cand ne gandim la clientii finali, ne gandim in primul rand la nevoiele acestora si la elementul de diferentire pe care il putem acorda pentru a ajuta conusmatorul in finalizarea procesului decizional. Pentru a accelera finalizarea achizitiei, una dintre campaniile cele mai practicate este aceea de a acorda cumparatorilor o motivatie in procesul de decizie, spre exemplu un discount suplimentar pentru cei care au avut intentia de a achizitiona un produs.

+ Promovare Produse Noi

Un alt aspect foarte important in motivarea clientilor si in pastrarea interesului acestora activ il reprezinta informarea acestora despre ultimele noutati aparute in portofoliul companiei. Astfel, sansa de a satisface nevoile consumatorului cresc o data cu sporirea bagajului de cunostinte pe care cumparatorii il acumuleaza pentru o anumita marca.

Cere o oferta personalizata!

Trimite Cereresterge

Contact

Telefon: 0734.526.944

Email: office@digiteria.ro

Wordpress themes JazzSurf