
Cu totii traim intr-o lume in care dinamismul schimbarilor din jurul nostru nu ne mai surprinde catusi de putin. Insa, fara a constientiza, comportamentul consumatorilor se schimba pe zi ce trece in incercarea de a tine pasul cu moda, tehnologia si inovatia. Modificarile venite din mediul extern se amplifica, astfel incat, astazi, provocarea companiilor ce activeaza in mediul online, nu mai trebuie doar sa se adaptezela schimbare ci si la modificarile comportamentale pe care acestea le declanseaza.
In acest moment, principala provocare cu care se confrunta comerciantii este reprezentata de abilitatea marcilor de a se conecta cu consumatorii in timp real profitand astfel de toate dispozitivele digitale, ce au acaparat atentia publicului.
Uitandu-ne in jurul nostru vom observa ca suntem ingropati in anunturi despre produse, avantaje si oferte speciale. Analizand comportamentul consumatorului si schimbarile pe care acesta le adopa in fiecare zi putem observa ca obiectivele strategiilor de marketing nu se mai refera la vanzare unui produs, ci pe vanzarea povestii unui produs. Aceasta tehnica este cunoscuta sub numele de “Marketing de continut”. Total opus conceptului de publicitate in masa, acesta se refera la crearea de continut relevant pentru consumatori, nu numai pentru a le atrage atentia catre comunicarea facuta, ba chiar pentru a ii determina sa o transmita mai departe.